Lieve volgers

4 sep 2012

Sieraden wishlist

Sieraden, ik was er nooit echt weg van. De laatste tijd is dat best wel veranderd eigenlijk, daarom wil ik ook zo veel mogelijk kettingen en armbanden kopen! Tijd om een wishlist op te stellen dus, hihi! Er zitten zoveel leuke sieraden tussen!





Oh gosh, als er een sieraad is wat al heel lang op mijn verlanglijstje staat, is het wel een mustache ketting. Het kan zo leuk gedragen worden! 

Te koop voor 7,95 bij deze webshop.


Deze ketting vind ik zo gaaf! Ik vind hem echt leuk, hihi.

Deze leukerd is te koop voor 2,90 in de webshop van forever21 als je bij Accesoires en Jewerlry klikt.


Hoe cool is het, als je fotografeert voor je blog, en een camera ketting te hebben!
Ik vind het wel leuk idee! 

De camera ketting kost 7,95 en kun je kopen bij www.kayasieraden.nl


Awh, how cute! Een eifeltorentje! 

De eiffeltoren ketting kost 2,95 en heb ik gevonden bij de webshop www.mijnwebwinkel.nl

Ik hoop echt dat ik in de toekomst deze sieraden al heb bemachtigd!

Wat zijn jouw favoriete sieraden?






2 opmerkingen:

  1. het zijn allemaal erg leuke sieraden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi, als je zoekt naar leuke sieraden raad ik je aan om te kijken op sieradenkistje.nl er zijn hele leuke sieraden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat!