Lieve volgers

2 sep 2012

Nagellakstash update

Ik vond het wel eens weer tijd voor een update hoe mijn nagellakstash er op dit moment uitziet, het is dus echt recent, want ik heb geen nagellakjes bij gekocht, gekregen etc. Enjoy!







Dit is alles. Nu klinkt het alsof het weinig is, haha, in tegendeel zelfs! Laten we beginnen met de Catrice lakjes.


Dit is het eerste deel. Vlnr; Marilyn & Me, Pimp my Shrimp, Birdy Reloaded!, Sold Out For Ever.



Tweede deel. Vlnr; King of Greens, Feel The Yacht Beat, Put Lavender on Agenda, Dirty Berry, Heavy Metallilac.

Aardig wat dus, en ik ben er blij mee!
Catrice nagellaken kun je voor 2,69 kopen bij de Kruidvat en Trekpleister.



Dan mijn enige Golden Rose lakje. Golden Rose is voornamelijk bekend om zijn flakies, maar het heeft ook een Fashion Colour lijn. Hiervan ontving ik er een in mijn Glossybox, en het is een mooi koraal kleurtje! Het heeft geen naam, alleen het saaie nummer 74.

Golden Rose is online te koop.




Dan twee Essie lakjes. Ik vind het echt frisse zomer lente kleuren, jammer genoeg is het meer herfst...
Vlnr; Mint Candy Apple, Muchi Muchi!

Essie is te koop bij de Etos.


Dan drie Action lakjes. De blauwe ga ik weggeven, want daar doe ik niet zo veel mee, maar de oranje is leuk voor koninginnedag ofzo, en de neonroze is ook leuk!



Dan een mooi nude lakje van Max Nails, wat droogt die nagellak snel en wat blijft ie lang zitten joh! Hou je vast. Dit nagellakje, bleef TWEE WEKEN zonder chip zitten met topcoat! Het is Moulin Rouge.

Te koop bij de Action!


Wat drie Essence special lakjes. Vlnr; Night In Vegas Special Effect Topper, Crackling Topcoat, Essence Fruity.


Dan de 'gewone' oude lakjes. Vlnr; Fame Fatal, Think Pink, Meet Me Now! Black is Back, Lets Get Lost, Exits On Your Right, Via Airmail! Die laatste twee is van de Ready For Boarding collectie.


De nieuwe lakjes van Essence zijn aan de beurt! Vbnb (van boven naar beneden);
Absolutly Blue,
English Rose,
Gold Fever,
Time For Romance.

Essence is voor 1,79 per lakje verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.




Dan even twee W7 lakjes, die te koop zijn voor 2,75 per stuk en twee voor 5 euro bij de Op=Op Voordeelshop.

Vbnb;
Green Dazzle
Blue Dazzle.
 

Dan nog twee Paris Memories lakjes, die ik bij de Douglas heb gekocht voor 1 euro per stuk, maar ze zijn ook bij de Big Bazar voor 2 euro per stuk.
 Geen naam of nummer helaas!


Dan naar de Etos lakjes.


Stripers!




Eeen mini WIC Herome lakje ! De fullsize heet Kingston !




En mijn topcoats en basecoat.
Ik gebruik de basecoat van Max Nails en de topcoat van Essence. 

Dit was mijn nagellakstash! In totaal heb ik er 46.

Hoeveel lakjes heb jij?

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!