Lieve volgers

6 aug 2012

Wishlist at the moment

Als ik gewoon nu heel veel geld had en ik kon producten kopen die al heel lang op mijn wenslijstje staat, zou ik het nu gewoon doen. Maar helaas, dat is niet het geval. Hier een wishlist at the moment!




1. Een kwastenset. Het hoeft niet die te zijn die op het plaatje staat, maar wel een professionele. Ja, ik heb hoge eisen haha! Het liefst eentje van Zoeva, maar dat betekent niet dat ik het gelijk nu hoef, maar als ik een jaar of 14 ben ofzo. Hij staat wel op mijn verlanglistje, haha!

2. Een eiffeltoren shirt en een snorren shirt staan ook op mn verlanglijstje. Zo leuk!

3. Een tas waarmee ik mijn portomonee, eventueel een lipgloss om bijtewerken, mijn geshopte spulletjes en mijn mobiel in kan doen, zo'n tas wil ik.

4. Een lakje van China Glaze en een lakje van Essie! Love them! 

Staan een van deze dingen ook op jou verlanglijstje?

Liefs,

2 opmerkingen:

Wat lief dat je een reactie achterlaat!