Lieve volgers

16 aug 2012

Nagels gelakt met nicht


Vandaag kwam mijn nicht Robin langs! Uiteindelijk hebben we onze nagels gelakt en het is verder heel leuk geworden, enjoy.

Je kunt nog tot morgen meedoen aan de winactie!







Tadaa! Dit is het eindresultaat geworden! De bovenste hand is van mijn nicht Robin, en de onderste is van mij. 

Wat Robin heeft gedaan;

Ze heeft haar nagels geel gelakt met een lakje van Paris Memories, behalve haar middelvinger, die heeft ze groen gelakt met het lakje van Essie; 99 Mint Candy Apple. Ze heeft over alle nagels gouden glitters van de Etos gelakt. Met een zilveren tip painter (striper) van Essence 01 Silver Surfer heeft ze een streepje gemaakt op elke nagel (het lijkt op de foto overigens wit) en tot slot twee zwarte streepjes ernaast. Dat ziet er vrolijk uit!

Wat ik heb gedaan:

Ik heb al mijn nagels blauw gelakt in de kleur 05 Via Airmail! van de Essence LE Ready For Boarding. Gouden glitters van de Etos erop, behalve de middelvinger. Ik maakte op mijn middelvinger een engelse vlag. Tadaaa!

Het was erg gezellig, dankje Robin! :)



Links, Robin. Rechts, ik.


Wat vind jij van deze nail arts?

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!