Lieve volgers

25 aug 2012

Look | Sparkling red.

Na aanleiding van de blogpost van vanmorgen had ik echt onwijs zin in om weer eens een look voor jullie te maken. Geen bruintinten, maar kleur! Eigenlijk best lastig als je alleen palletjes met bruintinten heb, en af en toe een terqouise tint voorbij zie komen. Deze look bevat een highliter, goud, en bronskleur. Its easy!






Ik gebruik dit palletje van Vera Valenti, gekregen bij de glossybox. 



Those colours. Goud & brons, i like.


Uit het I Love Berlin palletje wat nu helaas niet meer te koop is van Essence gebruik ik de lichtste kleur.


Mijn geliefde Essence Mascara, helaas hangt de foto op zijn kop.


Highlitah van een onbekend merk, super handig.



Kwasten, tuurlijk die zijn onmisbaar! Alle 2 zijn van Essence.


Eyes before.



Eyes after!





Dat was mijn ooglook! Ik vind hem supermooi, maar een beetje iets te fel, maar een dagje 'spelen' met make up is ook niet erg, toch?

Wat vind jij van deze look?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!