Lieve volgers

18 aug 2012

Kruimeltje

Hier moest ik gewoon een blogpost over schrijven jongens, zo lief en cute en schattig en AWH. Ik heb het over een poesje, genaamd Kruimeltje. Lang verhaal, maar lees gauw verder, dan zal ik alles uitleggen!




Het was half 1 's nachts, en mijn vader kwam thuis van zijn werk. Hij ging naar buiten om even te roken, en hij hoorde gemiauw. Kruimeltje gaf mijn vader een kopje en toen mijn vader naar binnen ging, ging Kruimeltje mee! Mijn vader ging mijn moeder, mij en mijn broertje wakker maken en ik vond het niet erg, en liep naar beneden. En daar stond ie. Hartstikke klein, gezond, geen vlooien, gewoon alles goed! We bedachten van als we hem nu buiten zouden laten, dat ie het denk ik niet zou overleven. Daarom pakte we de kattenbak, het mandje van Tijgertje mijn vorige kat en eten. Hij bleef een nachtje bij ons.


We weten dus niet of hij gezocht word, of misschien werd ie expres buiten gezet dat de baasjes genoeg van hem hadden, dat weten we niet. We houden hem een weekje, en als er geen poster komt van vermist of geen mensen die vragen heb je een klein katje gezien, houden we hem misschien! We noemen hem dus Kruimeltje!


Hij is lekker het huis een beetje aan het verkennen, tenminste, de woonkamer dan. Soms vindt mijn broertje het wel eng als ie speels is, maar dan schiet ik te hulp (haha)


Hij is dol op de nep muis op de foto. Hij is er ook lekker speels mee bezig, dus dat is wel lief.


Hij keek hier TV met ons mee, haha!


Hij ligt hier bij mij, zo ontzettend cute!


Aai aai prr prr prr. 


En hier ligt ie bij mijn broertje. Ik ben benieuwd hoe mijn zusje zou reageren als ze thuiskomt van logeren, want zij weet het natuurlijk niet!

Vind jij hem ook zo cute?

Liefs mij en likjes van Kruimel. <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!