Lieve volgers

27 aug 2012

Foto shoplog 26-08-2012 / Kruidvat en This Is It (Intertoys)

Gisteren moest ik naar het City Plaza om nieuwe gymschoenen voor school te halen, en toen ging ik natuurlijk ook even langs de etos, hema, kruidvat en nog een paar winkels, en alleen bij de kruidvat en de intertoys (this is it schap) iets gekocht.




Sorry voor de slechte webcamkwaliteit! :(
Yay! Eindelijk heb ik hem, 240 Sold Oud For Ever van Catrice. Ik moest er eigenlijk een beetje snel bij zijn, want hij is letterlijk ook overal sold out for ever, tenminste bij mij dan. Het is een mooi mintkleurig lakje met in de zon een ienimienie shimmer. Op de dop staat; Apply 2x Lackieren. 2 laagjes aanbrengen dus, maar dit doe ik altijd met nagellakjes. :D

Catrice's 240 Sold Oud For Ever is voor 10 ml | 2,69 verkrijgbaar bij het Kruidvat en Trekpleister.


Dan het 'geheimzinnige' tasje, haha! Laten we maar kijken naar de volgende foto wat er in zit...


Een ketting! Er waren verschillende, zoals dolfijntjes, hartjes, sterretjes en toen zag ik de muzieknoot. Muziek betekent heel veel voor me, als ik verdrietig ben, blij ben, onzeker, muziekje op en meebleren maar. Wauw, gewoon geweldig. 


Er zitten mooie diamantjes op, gewoon pretty!


Hij is overigens nickel vrij.

De muziekketting kun je bij de Intertoys vinden bij jou in de buurt bij het This Is It sieradenschap | Hij koste 4,99.

Dat was mijn shoplog!

Wil jij nog van het Catrice lakje een swatch?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!