Lieve volgers

9 jul 2012

Verslag Epe dag 3 en 4

Dag 3:
GOODMORNING! Ik zit nu op de bank dit te typen, om 11;23. Ik heb net gegeten en gedoucht, en aangekleed. Vanmiddag gaan we zwemmen, yay! Gisterenavond hadden we dus bingo, maar die mensen waren echt niet te verstaan. Verder was het wel leuk en hadden we 3x bingo dus 3x prijs! M'n vader, moeder en broertje (Thijs) hadden bingo. Mijn moeder kon niet kiezen dus mocht ik kiezen. Ik had een superschattige mok gekozen, waar een beertje met hartjes op stond, en op een groot hart stond Be Mine. De houder, daar stond L O V E op, en als je uit die mok dronk, zij ie ILoveYou. Echt supercute! Mijn zusje Emma had een doosje waar ze haar kleurpotloden in kon stoppen, en mijn broertje had een plakhand ofzo.

Dag 4;
Goedenmorgenn! Of SlaapLekker. K weet niet wanneer je dit leest. :P. Vandaag gingen we lekker zwemmen, en daarna shoppen. Ik heb weer wat gekocht, gheghe. Daarna gingen we lekker pannenkoeken eten, en toen was het alweer laat. Kort verslag! Erg kort. Sorry.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!