Lieve volgers

23 jul 2012

Unboxing Glossybox - Juli.

Mijn moeder heeft een abbonoment op de glossybox genomen! Yay! Ik mag elke maand de glossybox unboxen, in een foto unboxing. Er zitten erg leuke dingen in, dus veel plezier met kijken!




Normaal is de doos van de glossybox lichtroze, maar ze hebben het gewoon lekker casual gehouden. 



Yay blauw! Past bij het thema; Holiday Edition. Want in de zomer hoort de lucht blauw te zijn, hihi. Mooi verpakt overigens!


De producten deze box! Het zijn er 5, en in elke glossybox zitten 5 producten. :)


Himalaya Herbals Purifying Neem Foaming Face Wash. Oke, moeilijke worden. Het is dus een groene face wash. 



Oke, heeft Glossybox een eigen merk ofzo? Een glossybox lipstick, hoe leuk! Zeker leuk voor een van jullie, want deze lipstick mag ik houden van mijn moeder, en ik geef hem weg in mijn give away!


Mooie kleur. :)


Dan gaan we verder met de Weleda Body Lotion. Hij is geschikt voor alle huidsoorten. 


En dan heb je een duindoornolie, en dat is voor na het zonnebaden  .

Weleda is overigens te koop bij De Tuinen.


He waarom scheve foto's? Achja, dit is een Sun Protect, ehm, voor gestressed haar staat erop. Van Schwarzkopf. Geen idee haha.


Een nagellakje, yay! Mooie roze kleur overigens, wajow ik zeg vaak overigens. Maar goed, het is een lakje van Golden Rose. 


Number 75. :D


Dat was de glossybox! Ik mocht het nagellakje en de lipstick houden, dus dat is wel leuk.

Heb jij deze glossybox ook gekregen?

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!