Lieve volgers

16 jul 2012

Tag: Nailpolish & Me

Deze tag zag ik al vaak genoeg langs komen op blogs. Dat zegt niet dat hij nu verveelt! Ik ga hem nu zelf ook doen, en ik heb de tag van Teskuh.nl. Enjoy!<3

Ik weet het, bijna de hele week komen er nagellakartikelen online. :P Morgen komt er een OOTD. :D




1. Hoeveel lakjes telt jou stash?
TWENTYNINE. NEGENTWINTIG. 29. 
Dat dus. :P

Edit, dit zijn niet MIJN nagellakstash. Dit plaatje vond ik op weheartit. :)

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Van Essence!<3 En vooral die Colour&Go lakken. :D

3. Wat is de meest voorkomende kleur in jou stash?
Blauw! Eens even opnoemen welke soort;
een babyblauwe van de Etos, een lichtblauwe van Catrice, een blauw glitter van W7, en een blauwe nagellak van Essence. :)

4. Zijn er kleuren die je nog niet bezit?
Ja. Bruin, grijstinten, koper, goud, zilver. Dat dus. Van die winterkleuren. Nou, daar koop ik in de winter genoeg van hoor, hihi. Ook mis ik in mijn stash een echt lichtroze lakje, een oranje, en een groene.

5. Welke nagellak draag jij het meest?
Ehmm... ik denk toch wel dan een combinatie van Let's Get Lost van Essence en de blauwe glitter van W7, dus dat.. xd. Maar in het algemeen Meet Me Now, een paarse van Essence.


6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Eigenlijk van geen enkel lakje. Alle nagellakjes die slecht waren heb ik weggegooid, en degene die ik niet meer draag heb ik aan mn vriendin gegeven. 

7. Gebruik je een basecoat?
Nee, no, nop, noppes. Nee dus. Ik zoek er wel een. :D Maar da's een ander verhaal.

8. Gebruik je een topcoat?
Ja. Van Essence Colour & Go, 01 Absolute Pure.

9. Stempelen, of uit de losse hand?
Uit de losse hand. Ik heb totaal geen ervaring met stempelen, haha.


10. Hou je van glitters/shimmer, of hou je het liever bij een creme finish?
Glitters vind ik best leuk, maar het moet niet teveel worden. Dan is het een beetje over the top, vind ik. Creme Finish, kies ik dan. (:

11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Nee hoor! Op dit moment heb ik geen nagellak op. Nouja, nagelverharder dan. Maar dat is geen nagellak, vind ik. Ik vind het wel een leuke toevoeging als je nagellak past bij je outfit. 

12. Hoeveel lakjes heb je deze week gekocht?
8. Haha, 8 ja. Echt veel, maar ik kon het niet laten :P.

Dat was de tag! Ik tag hierbij Shinyi (schrijf ik het goed?) van Deze blog, klikklik. 
Jullie mogen deze tag natuurlijk, allemaal overnemen.

Liefs.



2 opmerkingen:

  1. Vraag 11 en daarvan de beantwoording. Lijkt precies op die van mij.. ;s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo, vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat!