Lieve volgers

1 jul 2012

Polyvore: USA

Ik heb weer op Polyvore een set gemaakt! Dit keer in USA style. Het is niet alleen maar dingen waar iets met de usa op staat, het is gewoon best leuk geworden! Lees gauw verder! <3





USA


Tadaaaaaa, this is hem.

Het shirtje, daar moest gewoon een usa print op. Tegenwoordig zie je hem overal, maar dat maakt hem nog niet saai.

Het broekje, gewoon lekker simpel, maar je ziet toch dat er iets van de usa opstaat.

De schoenen waren ook heel leuk, en de tas vond ik ook onwijs gaaf!

De nagellakjes van Essie en O.P.I, het lijkt de nederlandse vlag, maar het zijn de kleuren die in de vlag van de vs voorkomen. Daarom heb ik ook die kleuren gekozen, zodat je er een nail art mee kunt maken. Essie en O.P.I zijn in tegendeel zelfs wel een beetje heel erg duur, voor Essie betaal je voor een lakje €9,99 en voor een O.P.I lakje betaal je €11,95. Wajow.

En dan een classy rode lipstick, mascara en bruine oogschaduw. Ik vond zelf dat als ik dan ook nog rode, witte en blauwe oogschaduw in de set plaatste, dat het een beetje 'over the top' was.
Dit staat ook erg leuk!

Dat was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs. <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!