Lieve volgers

30 jul 2012

Classy Red Lips

Rode lipstick vind ik echt leuk. Miss VeraCamilla staat bekend om haar mooie rode lipjes, maar ook Teske van Teskuh.nl draagt het vaak. Het kan erg chique staan, maar ook classy. Ik was al tijden benieuwd of het mij eigenlijk ook wel zou staan. Helaas had ik en mijn moeder geen rode lipstick, dus probeerde ik het online. Online, huh? Ja, online. In het volgend artikel lees je alles over die site en hoe ik het heb gedaan en hoe de site heet enzo, maar terug naar het onderwerp. I love red lips!<3




Dit zijn mijn lippen zonder rode lipstick.


En mijn lippen met lipstick.


Yeah, het staat me best wel leuk vind ik.

Full face.

Ik had alleen op de fullface foto niet veel blush moeten gebruiken en oogschaduw.
Make Up Fail, hihi.

Er zijn overigens veel rode lipsticken, maar die zijn vaak van MAC en sommige meiden kunnen echt geen 20 euro uitgeven een een rode lipstick. Ik heb dus hieronder een lijstje gemaakt met een rode lipstain van nyc, zodat jij ook een rode lipstain kunt kopen als je dat wil.


Hij lijkt een beetje roze.


Swatch van MadamLotte.nl

Hij kost €3,99.


Wat vind jij van rode lipstick?

SeeYouSoon.
Liefs.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!