Lieve volgers

21 jun 2012

Tag: Wat heb je liever?

Deze tag zag ik op LauraLicious, en mij leek hij wel leuk om over te nemen. Bij deze, de tag.  Je mag overigens niet zeggen: 'Ik wil graag geen dikke nagels, want die kun je toch wel weer verdunnen.' Enjoy!
























Geen wenkbrauwen of een duidelijke, zichtbare, zwarte snor? Dan maar toch geen wenkbrauwen. Ik ben dol op snorren, maar dan wel de franse snorren. En ik wil er eigenlijk niet eentje mn hele leven dragen.

Hele mooie gezonde nagels die je nooit meer mag lakken, of korte, ongezonde nagels die je wel mag lakken? Ik ben dol op nagels lakken, echt waar. Maar dan kies ik toch voor hele mooie gezonde nagels die je nooit meer mag lakken. Want als ze zo mooi zijn, hebben ze geen kleurtje nodig!

Lang haar tot je voeten, of gemilimeterd haar? Lang haar tot mn voeten. Echt waar.

Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen, of nooit meer make-up gebruiken? Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen. Ik vind smokey eye's echt mooi, en bovendien zie ik er veel anders uit met make-up.














































Heel erg rode wangen, of een grauw gezicht zonder kleur? Heel erg rode wangen, het ziet er best schattig uit en het ziet er ook veel gezonder uit! (:

Geen cosmetica gebruiken, of alleen maar cosmetica gebruiken wat op dieren is getest? Heel lastig. Dan kies ik toch maar voor cosmetica voor wat op dieren is getest, sorry. Ik gebruik trouwens heel weinig make-up, want soms doe ik gewoon een klein beetje mascara op.

Een vreselijke hoerige lipliner om je mond, of dikke, uitgelopen panda-ogen?
Een vreselijke hoerige lipliner om mn mond dan maar.

Je haar in een kinky kleur (denk aan fel roze, geel of groen) verfen, of grijs verfen? Mn haar in een kinky kleur verfen, toch maar.

Gelige tanden met een perfect recht gebit, of scheve tanden die wel wit zijn? Gelige tanden met een perfect recht gebit, absoluut!

Dat was de tag! Bij deze tag ik Patchouly, en jullie mogen hem allemaal overnemen!

Liefs, Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!