Lieve volgers

26 jun 2012

Shoplog Etos - 26/06/2012

Dit keer op deze blog is er een shoplog! Zelf ben ik niet naar de stad geweest, maar mijn moeder. En ze heeft spullen voor mij gekocht, zomaar als verassing! Kijk snel verder voor alle foto's!




Nou, dit was dus het pakketje dat ik zag toen ik naar mn kamer liep. Ik dacht echt, 'Wajow. Wat is dit?' Haha. Ik had namelijk geen idee, en maakte het snel open. Heel mooi verpakt trouwens!



Deze stripers van de Etos! Je hebt ze in de kleuren geel, blauw, roze en rood.
Ik heb ze dus allemaal, behalve geel! Dit is een limited edition, dus als je deze
ook wilt, ren dan snel naar de winkel! Deze is van de Etos Kleurt Je Zomer collectie.



Zo zien ze eruit op papier. Je ziet per striper een dun streepje, en een dik streepje.
Dat dunne streepje als je heel zacht eroverheen gaat, en dat dikke streepje als je er iets meer overheen gaat.


Deze nagellakje kreeg je gratis als je iets koopt bij de Etos. Mijn moeder heeft een groene
uitgekozen, een mintgroene. En ohmy, wat is ie mooi! Ik heb hem gelijk geswatcht!



En er zat een toilettas in van Hoe Overleef Ik... Dit is wel handig aangezien ik
over anderhalve week al op vakantie ga!


De binnenkant. Lekker vrolijk! (:



Je kreeg ook een Hoe Overleef Ik Mijn Vakantie boek als je twee dingen koopte van de Hoe Overleef Ik... lijn. Hieronder zie je wat ik nog maar heb gekregen,


Een nagelsetje! Hij bestaat uit twee vijlen, - waaronder een gewone vijl en een glans vijl - en
een nagelknippertje. Altijd handig!




En als laatste de Etos Nagellak Remover Pads. Dit is ook een limited edition van Etos.


Nou, dat was mn shoplog! Ik ben er echt superblij mee, en ik wil ook heel graag mijn
moeder hiermee bedanken. Ze leest ook mijn blog namelijk.

SUPERBEDANKT LIEVE MAMA!<3

Morgen ga ik overigens met Patchouly naar de stad, dus
wie weet komt er nog een shoplog!

See You Soon!<3

Liefs, Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!