Lieve volgers

24 jun 2012

Schoolreisje Amsterdam NEMO | 22/06/2012

Gisteren had ik schoolreisje naar NEMO in Amsterdam. NEMO is een soort museum, maar toch een soort speelhal met allemaal proefjes. Dat klinkt saai, maar het is echt onwijs leuk! Bekijk hier de foto's! (:




Allereerst moesten we op school onze brood smeren. Ik had een broodje met chocopasta, maar toen keek iedereen me aan van: 'Wajow, jij kiest maar 1 broodje!:O' Maar ik ben niet zo'n grote eter haha. Toen gingen we de bus in. Ik zat naast Patchouly, en ik heb natuurlijk ook wat foto's gemaakt. 


Patchouly en ik in de bus. Ons haar is een beetje verpest, maar dat komt omdat het keihard regende. Ookal scheen de zon op de foto. 

 Oh regen, oh regen. Ga alsjeblieft met je verdriet naar een andere plaats, wij willen droog aankomen.


En dan waren we bij NEMO! 


Dit vind ik wel een hele vette foto. Er was een groen scherm, en als je bewoog kwam er een lichtblauw licht om je heen met een paarse rand, zoals je kunt zien. En soms kwamen er ook lichtflitsen.


Er was ook een test, genaamd: 'Are You A SenSation Seeker.' Ik scoorde middelmatig.
Sorry voor de zwarte dikke balk op de foto, en de foto hieronder. Instagram doet al een tijdje raar, hij verdeeld mijn foto in balken, en hij stopt er een zwarte dikke balk voor. :(

Deze foto heeft Patchouly gemaakt. We zagen een licht, renden erop af. Het bleek dat je de lichten kon veranderen voor een leuke achtergrond voor je foto. Tadaa, wij hebben groen, paars en blauw gedaan.


Er was een spiegel en twee krukjes, en als je daar op zat kwam er dit resultaat uit.
Heel grappig, HAHA!



En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan, en we redennlangs de McDonalds. Mjam, ik heb gelijk honger!

En dat was het! Het was echt superleuk, maar het spijt me dat ik erg weinig foto's heb.
Kijk voor meer informatie op de site van NEMO

Liefs, Esmee.

2 opmerkingen:

Wat lief dat je een reactie achterlaat!