Lieve volgers

11 jun 2012

My day today.

Vandaag even geen artikel over fashion of beauty. Ik schrijf hoe mijn dag was. En daarna kunnen jullie hopelijk weer genieten van een nail art inspiratie artikel. Lees gauw verder!




Op school ging het goed, maar het was wel saai. Dit stond er op het progamma; Estafette, Werkstuk, Eten, Rekenen, Woordenschat. Toen hadden we pauze en mochten we naar huis, en toen saai Aardrijkskunde en Geschiedenis. En toen, was school klaar! Voor Maandag dan. Want de hele week moet ik nog naar school, helaas. Maar het was wel gezellig, want ik heb nog wat gekletst met vriendinnen. En toen kwam ik thuis, pakte ik een glaasje limonade en ging ik bloggen!

Niet heel spectaculair, maar wel leuk.
En hoe was jullie dagje?


Liefs, 
Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!