Lieve volgers

8 jun 2012

Mijn idool | ariana grande.

Ik wou jullie in deze artikel mijn idool laten zien. Zoals er al in de titel staat: dat is Ariana Grande!







Ariana Grande-Butera (Boca RatonFlorida26 juni 1993) is een Amerikaans actrice en zangeres van Italiaanse afkomst. Ze maakte haar acteerdebuut in de Broadway-musical 13. Daarnaast speelde ze in de serie Victorious als Caterina "Cat" Hannah Valentine in de seizoenen 2010, 2011 en 2012. Ook covert ze nummers op YouTube. In 2011 bracht ze haar eerste volledig eigen single uit, Put Your Hearts Up.

[bewerken]



Dat staat er op wikipedia.
Ik ben echt dol op de muziek van AG
Ze is echt een idool<3
Je kunt haar op twitter volgen: @arianagrande

Liefs, Esmee.

1 opmerking:

  1. Ik vind haar haar echt super mooi, ik heb ooit op een livestream chat gezeten met haar, ze was echt schattig!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat!