Lieve volgers

2 jun 2012

Favoriete Apps

Hier een artikel over mijn Favoriete Apps. Zodat jullie misschien ook wel nieuwe apps op je smartphone kan vinden! I hope you like it, and Enjoy!





Als eerst natuurlijk Twitter! Ik ben hier dagelijks op te vinden en vind tweeten 
gewoon heel erg leuk. Je kunt me volgen op de naam @ITSJUSTESSIEx



Instagram! Wow, hier kun je echt hele mooie foto's mee maken! Je kunt me ook op
instagram volgen onder de naam @itsjustessiex



Ik ben een instagram beginner, haha.


Rumble! Het is een verslavend woordspelletje waarmee je allemaal letters krijgt,]
en met die letters moet je allemaal woorden maken. 



Ik maakte hiermee het woord Vest


Facebook! Deze app kent iedereen wel, toch?




And i saved the best for the last... 
Fotorus! Het is een hele leuke app waarmee je een of meerdere foto's
kunt omtoveren tot een mooie collage met een mooi effect.


Alle apps zijn verkrijgbaar in de appstore voor gratis.
Ik hoop dat je het leuk vond.

Wat zijn jou favoriete apps?
Let me know!<3

Liefs, Esmee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!