Lieve volgers

9 jun 2012

EK op school

Nederland kleurt oranje, je hoort allemaal voetbal liedjes, voetbal reclames, voetbalwedstrijden. Het EK 2012 is begonnen! Bij ons op school werd het gisteren ook gevierd. En wat was dat leuk! Hier in dit artikel vertel ik je er alles over. Lees gauw verder!



Als eerste mocht je op school in het oranje komen. Dat was heel gezellig, want een klas vol met verschillende kleuren was veranderd in een oranje klas. We deden gewoon het lesrooster, maar op de middag maakte we EK vlaggen. Je mocht dus vlaggen maken van landen die aan het EK meededen. Ik wou er een van ItaliĆ« maken, maar nadat ik een helft rood had gemaakt, een helft wit en een helft blauw, realiseerde ik me dat dit niet de vlag van ItaliĆ« was, maar van Frankrijk. Maar ja, geeft niks. Frankrijk is ook een heel leuk land! Toen dat klaar was, zetten we EK liedjes op. Veel bekende waren; Shakira - Waka Waka, Rene Froger - Samen en Ben je ook, voor Nederland! Toen alle liedjes klaar waren, verzamelde we in een leeg lokaal. Toen zongen we Hup Holland Hup! Laat de leeuw niet in zn hempie staan. Hup Holland Hup! Trek het beesie geen pantoffels aan. Hup Holland Hup! Enzovoort. Toen nog Het Wilhelmus en toen was het 15u. Weekend! Het was erg gezellig. Door dit is school wel leuk! (; We hebben ook met school afgesproken, als Nederland vandaag wint, dat we Maandag ook nog in het oranje mogen.

Dat was het! Ik vond het gister erg leuk. 

Liefs, Esmee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!