Lieve volgers

23 mei 2012

Shoplog Kruidvat en Zeeman - 23 / 05 / 2012





Ik heb wat dingetjes gekregen van mijn lieve mama. Ik vond ze erg leuk om te laten zien, dus bij deze, Enjoy!

Bij de kruidvat heb ik twee nagellakjes gekregen, van het merk Essence.


Dit zijn ze. Citron Yellow & Peachy Orange. Nou, zo heten ze niet echt, want ze hebben geen naam, maar ik noem ze zo. :)


We beginnen met Citron Yellow. Ik vind het een mooie zachte kleur en dat mag ook wel met een zonnetje buiten! Dit nagellakje kun je kopen bij Kruidvat en het kost €1,80


En nu Peachy Orange. Ik vind dit ook een hele lieve, zachte kleur! Het is ook te koop bij Kruidvat voor €1,80


Bij de Zeeman heb ik hele schattige oordopjes gekregen, met een plastic zacht lego steentje eraan. Hij kost €1,50



Ik heb ook een heel leuk shortje gekregen die te koop is bij de Zeeman, en hij koste. €3,99


En tot slot dit hele leuke shirtje die ik ook bij de Zeeman heb gekregen, en die kost ook €3,99

Dit was het, I Hope You Like It!


Liefs, 
Esmee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!