Lieve volgers

19 mei 2012

Shoplog 19/05/2012 - Etos.

Vanmiddag ben ik even naar de stad geweest. Ik keek even bij het schap nagellakjes van het Kruidvat, en ze hadden het schap aangevuld van Essence. Na tien minuten te zitten rondkijken en te twijfelen had ik besloten om niks te kopen. Daarna heb ik nog een lekker ijsje op. Het was heerlijk weer, met dat zonnetje.
Ik ging ook nog even daar de Etos. Ik keek ook daar bij de nagellakjes, en ze hadden hele leuke! Ik had nog geen wit lakje, dus ik besloot om er een te kopen. Toen zag ik dat er een actie was bij Etos. Het 2e nagellakje is gratis! Ik heb toen een roze gepakt.











Binnenkort ga ik ze uitproberen, en dan komt er een artikel over.
Hebben jullie nog iets leuks gekocht?
Liefs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!