Lieve volgers

12 mei 2012

Shoplog 12/05/2012 - Kruidvat

Ik ben vandaag even de stad in geweest,
en heb twee hele leuke nagellakjes gekocht.
Niet heel veel, maar toch wel leuk om te laten zien.
Enjoy!


Dit zijn ze. (Sorry voor de wazigheid op de foto)
De linker is paars met glitters, en de rechter is breeknagellak,
ookwel genoemd als: Cracking Top Coat.




Dit lakje is van Essence, en paars met glitters.
Essence Colour & Go.
Aan de zijkant staat nog een nummer en de naam;
72 - Time For Romance



Dit lakje is ook van Essence, en het is een breeknagellak.
Ik vind het een beetje op lila / grijs lijken, en er zit een beetje glans in.
Essence Nail Art Cracking Top Coat.
Als ik op de achterkant kijk, staat er op;
05 - Crack Me! Mauve


En dit zijn ze weer allebei.
Morgen, op moederdag, ga ik het paarse lakje opdoen,
en dan maak ik foto's, dus morgen kunnen jullie foto's van hoe het nagellakje eruit ziet op mijn nagels
zien. :)

xoxo

1 opmerking:

Wat lief dat je een reactie achterlaat!