Lieve volgers

9 mei 2012

Nail-art: Glitter

Ik had vandaag heel erg zin om een nail-art te doen, en toen kwam ik de Cupcake nailart van Love Your Life tegen, en ik wou ze gelijk doen! Maar helaas, ik heb geen witte nagellak, dus maakte ik zelf iets met mijn nagels! Namelijk, roze met glitters! Kijk snel verder! :)


Als eerste begon ik met een laag roze nagellak van de Hema (je kunt natuurlijk ook een ander kleurtje / ander merk gebruiken)




Vervolgens liet ik de roze laag even een halfuurtje drogen.
Daarna deed ik er glitter nagellak op, van Essence.
Essence nail art twins glitter topper.
Zo heet het lakje.


En dat liet ik ook een halfuurtje drogen.
En tadaaaaa, dan komt er dit uit:



Wat vinden jullie ervan?
Laat het me weten!

xoxo

P.S: Er komt binnenkort waarschijnlijk een nieuwe nail-art, met de cupcakes. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!