Lieve volgers

17 mei 2012

Naar de stad geweest

Ik ben vandaag met mijn beste vriendin naar de stad geweest,
maar helaas waren alle winkels dicht. Dat vond ik erg jammer,
want ik wilde heel graag bij de schap met nagellakjes van Essence kijken.
Maar, morgen ga ik weer naar de stad, dus wie weet komt er morgen een klein shoplogje 
online. Wie weet..
Maar toen haalde ik met Patchouly (mijn beste vriendin) een ijsje en een flesje IJsthee.
(Klik hier voor haar artikel + super melig filmpje)

Toen hebben we onze nagels gelakt.
Ik gebruikte dit lakje;



91 - Glamorous Life
Het lakje is donkerroze en heeft een mooie glans erin.
Ik heb er 1 laagje opgedaan, en hij dekte al meteen goed.
Dit is het resultaat:
 
Sorry voor de wazige foto


 
En natuurlijk heeft Patchouly ook haar nagels gelakt,
het blauwe essence lakje 55 - Let's Get Lost
en Maybeline New York Express Finish Lacquer in het rood.
Ze heeft het blauwe nagellakje 1 keer op haar nagels gedaan,
en met een sate prikkertje 2 rode stipjes op iedere nagel gedaan.
En dit is het resultaat:


Ik vind het zelf erg mooi geworden.
En jullie? Wat voor kleur nagellak hebben jullie op op dit moment?

Liefs,
Esmee.

Willen jullie alsjeblieft even kijken op www.choulysthings.blogspot.com?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!