Lieve volgers

18 mei 2012

My Month In Pictures

Aangezien ik veel My Life In Pictures artikelen zie, had ik er zin in om er ook eentje te maken.
Veel plezier met mijn My Month In Pictures van deze maand.

Bastonge!
Tijgertje lag 's avonds op mijn badjas te slapen.

'S Avonds bij GTST een lekker bastonge koekje en een glas cola.
Jammie!



En de volgende dag lekker te slapen in de zon.

Ik had mijn nagels gelakt! 

En toen moest ik mijn kamer opruimen.

Ontbijt, thee en beschuitje met kaas, lekker!

Op school hadden we knutselmiddag, en we moesten plaatjes meenemen.

's middags ging ik nog even met mijn moeder gezellig de stad in.
In de avond gingen we friet halen bij frietzaak Happy Food.

Bij Shoeby hebben ze echt veel accesoires!



En bij GTST at ik bros, mjam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!