Lieve volgers

4 mei 2012

Make-up van de maand

Bron: weheartit.com

Aangezien ik geen make-up op mag naar school, mag ik het soms wel eens op om te oefenen.
Ik dacht gelijk aan mijn blog. Het zou leuk zijn als ik elke maand een Make-up van de maand artikel maakte,
waarbij ik een foto plaats van mijn make-up. Hier de foto van deze maand:


Het is de eerste keer dat ik het probeerde, en ik vind
het best wel goed gelukt! Natuurlijk laat ik ook zien welke kwast ik heb gebruikt en welke oogschaduw.


Deze kwast heb ik gebruikt. Ik weet niet wat voor soort kwast het is, maar
in iedergeval wel een oogschaduw kwast. Hij is van de Hema.



De kwast heeft een heel fijn structuur, hij brengt goed je oogschaduw aan.
De oogschaduw-kwast is te koop bij de Hema.


De oogschaduw komt van het 'Sleek' pallet.
Als je het palletje open doet krijg je deze kleuren:


Ik heb deze roze kleur gebruikt:


En daarbij is het dus zo geworden:


Sorry dat het zo'n lang artikel was, maar ik hoop wel dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!