Lieve volgers

6 mei 2012

Hellendoorn 06-05-2012

Ik ben vandaag naar attractiepark Hellendoorn geweest, en ik had ook een wat aantal foto's gemaakt, en die wou ik aan jullie laten zien. Enjoy!


Ingangskaartje

Op de foto met de beer van Hellendoorn.

De 3 geheime torens - Speeltuin.

Ingang van de Sungai Klimantan - zo'n bootje en dan draait rond en dan vaar je over  het water.

Glijden!

Deze gaat over de kop.

WAAH! Zou ik nooit durven hoor!

Lachspiegel. Wat ben ik lang!

Smileee with sister<3

Smilee with brother :)

Frietjes eten!

Schieten.

WAAH een spin! 

Lekker, m&m's en cola!

Gele achtbaan xd

Ahoy piraat!

Zusjee.

De gele achtbaan weer.

Klimmen.

In de rustige zwaantjes. - zusje.

Nou, dat waren alle foto's.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, ik heb het zelf erg naar mijn zin gehad
in Hellendoorn. :)

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!