Lieve volgers

22 apr 2012

Leuke sieraden

Vandaag wilde ik als allereerste artikel van 'Essie's things' (JOEHOE :D) iets maken over de sieraden die ik op dit moment erg leuk/schattig/stoer/cool vind. Dus: Enjoy!


    

De snorren ketting! Eigenlijk vind ik deze ook leuk als ring, armband, noem maar op. Ja, ik vind hem gewoon heel vet.


Hetzelfde is het eigenlijk met de uilen, ik vind ze leuk in elk accessoire. :D


De eiffeltoren-ketting vind ik ook superleuk, maar dan ook alleen in 
ketting-versie. (Volgens mij hebben ze hem niet in ringen, en/of armbanden)

Bron: WeHeartIt

En de camera-ketting, die vind ik ook ontzettend awesome. :D


Sorry dat dit een kort artikel was. Ik ga nu naar beneden, kop thee drinken en hard oefenen voor de musical die ik voor school morgen heb.

xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!