Lieve volgers

30 apr 2012

Koninginnedag 2012 - verslag.

Bron: www.girlscene.nl

Het is weer zover, koninginnedag! 
Ik ben ook over de markt geweest, en heb zelfs iets leuks gescoord.
Ik vertel het je allemaal in dit artikel, Enjoy!

Bron: Google

Als eerste liep ik over de markt, er waren echt héel veel kraampjes en kleedjes.
Maar, niet zoveel dingen waren echt superleuk dat ik het echt koop.
Maar, op het laatste moment zág ik toch iets leuks!



Een dolfijntje! Geen echte natuurlijk, maar ik vond hem zo leuk met die stofjes en kleuren. Hij was €4,95 en je steunde ook 'Stichting Sam', zodat mensen die gehandicapt zijn kunnen zwemmen met dolfijnen.
Mijn zusje heeft er ook een gekocht.


En toen gingen we een ijsje halen, ik had een 'chocolade crunch' ijsje, en dat was echt lekker! Chocolade crunch is chocolade met stukjes chocolade erin, lekker!
Een aanrader. :)

Chocolade crunch - bron: google


Nou, dit was mijn verslag!
Hebben jullie ook nog wat leuks gescoord?
Liefs.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!